Vi är dåliga människor! (Anna)

Fasen vad dåliga vi är på att blogga. Jag kan inte förstå vart vi fick all tid ifrån förut, då bloggade vi ju dagligen lätt! Nu är jag glad om jag hinner sätta mig ner i soffan ens innan jag ska vidare, typ. Och då har jag ändå inte gjort alls mycket hittills i år.

Som i fredags var jag med Johanna. Vi åt tacos, sen chokladmousse och sen naturgodis. Sen jäste vi i soffan till I Manegen med Glenn Killing, och sen somnade vi så vi missade SWEAT! Vi kände oss lagom roliga. Närå, vi är alltid roligast i hela världen FFS!!!! :DD

Sen var jag och Perra i Vimmerby på fest i Folkets park, jo visst, på lördagen. Hans mamma hade nån 50-års fest. Jag drack flaggpunch och dansade styrdans.

Men sen är det ju gymnastiken som tar det mesta av min tid. Det går så svinig bra nu, och bara tre veckor tills tävling i Södertälje. I love it! Idag har jag ju hållt på med gymnastik från klockan 16.05 till kl. 22.15 till exempel. Det är ju ganska lång tid...

Nu ska jag titta på när Perra spelar ninjaspel på ps3, jag är jätteintresserad......... :S

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med, mer blogginlägg önskas!

2011-03-04 @ 08:17:27
Postat av: Ninni

Då ska vi försöka få till det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback