Min helg (Anna)

Nu är helgen slut. Jag känner mig trött och trälig (men det kanske har med WORD att göra...). Jag har ju typ varit sjuk hela veckan och hoppades på att det skulle ha gått över. Det har det inte. Jag är värre igen, som en gammal gurka, jag mår bläääää.

Men jag har haft en väldigt fin helg! I fredags var jag hos Alle och Berta. Vi åt god mat, mycket godis och pratade en massa strunt. Helt fantastiskt trevligt var det.

Igårkväll tittade jag och Johanna på Mellon, och kampen mellan Man Boy och Danny Boy. Tyvärr gick ju Man Boy segrande ur den duellen, förmodligen tack vare den ruggigt bra texten i hans låt: "Don't tell me it's impossible, I will show you that it's possible". KUNGLIGT! Hahahaha. Nåja, efter det tittade vi på Sunes sommar. Då somnade Johanna. Men det var roligt ändå.

Idag har jag, Johanna, Perra och Mattias umgåtts. Vi har bland annat ätit lunch på Ghingis. Jag beställde en cola light och fick som vanligt en COCO-LAJ. Jag skrattade så jag grät.


COOOOOLA!

Sen har jag och Perra köpt en garderob, handlat mat och tvättat. Vuxet va?

Nu blir det Seven och ostbågar. Och panodil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback