Torsdag 27/1 (Anna)

Här sitter jag och väntar på att Perra ska komma hem från jobbet. Han jobbar på Rockbaren på Atmosfär ikväll. Lär va kul!

Men det är mycket som är kul. Ni skulle bara veta hur bra gymnastiken går! OMG det är helt fantastiskt! Och jag har ju faktiskt kommit igång att träna själv också! Bra va. Lite lätt så där typ:

Mån 30 min crosstrainer på morgonen, gymnastikfröken kl. 16-19, träning 19-20
Tis 30 min crosstrainer på morgonen, gymnastikträning 20.30-22
Ons 30 min crosstrainer på morgonen
Tors 30 min crosstrainer på morgonen, gymnastikfröken 16.30-19, träning 19-10, gymnastikträning 20.30-22
Fre 30 min crosstrainer på morgonen
Lör 30 min crosstrainer på morgonen
Sön gymnastikfröken 11-14 i Motala/11-13 i Mantorp (varannan vecka)

Nu är jag ju lika fet och frodig än, men snart så. Men jag börjar få ganska bra flås. Men jag skulle behöva träna mer gym liksom, men det finns ju inget bra här (jag vill inte stödja Mantorps gym då jag tycker att de försökt stjäla våra kunder, jag är WGF trogen forever! + att det är så skamligt dyrt, så bra kan det omöjligt vara!) och man orkar ju inte vara kvar i stan efter jobbet/innan jobbet + att jag har faktiskt inte tid för det! Allt jobb och gymnastik tar mycket tid, och så vill man ju hinna ha lite annat roligt med! :DD

Oj vad jag svamlar! Jag bara skriver det jag tänker så det här blir nog inget roligt inlägg.

Jag och Perra har börjat se om The OC från början. Första säsongen är ju makalöst bra. Sen blir det ju skit. Men första säsongen kan jag se om och om igen. Jag brukar tänka på Per Haldén och jag åkte till honom i Uppsala när han pluggade där och så hade vi O.C-maratan och jag tjöt så jag fick näsblod varje gång. Ja, sista avsnittet på säsong 1 alltså, det är typ det enda tv-serie-avsnittet som jag tjuter i. Om det inte handlar om djur då.

Imorn är det Sweat!!! På lördag blir det restaurang. Sen ärt det snart februari :DD

Nu ska jag duscha. Najs! Jag ska lyssna på en gammal Milencollinskiva, det är bra att sjunga till!

Ha det bra!



Ni såg väl att vi fick dagens ros förra veckan <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Tania

Men det finns MASSA övningar du kan träna styrka med bara din egna kroppsvikt plus lite tyngder (kan vara en tung bok eller liknande). Vi kör med fotbollslaget 2 ggr i veckan och använder oss inte av nåt annat än oss själva och just lite tyngder... Har träningsvärk varenda gång!

Postat av: anna

mig tips tack! :D vad gör ni? typ allra mest överkropp vill jag träna <3

2011-01-29 @ 17:04:38
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback