Lördag+söndag! (Anna)

Jaha, då var helgen slut då. Fatta vad fort det går, det har redan gått halva januari liksom! Snart vår! Äntligen!

Igår var det lördag, det innebär jobb på dagen. Sen på kvällen var jag, Perra, Ninni och Per hos Alle och Berta. Det var jättekul. En riktigt bra lördagkväll.

Idag har jag varit i Motala och tränat med de här fyra gullungarna!

Jag åkte vid tio och kom hem vid tre. Vi har hårdtränat rondat flickis och handvolt/handvolt frivolt och kört pegasus. Det gick jättebra såklart! Men det var ju lite synd om Elin som har stukning kvar i foten :(

Sen har jag varit på City Gross och handlat. Sen har jag tvättat. Sen har jag ätit POTATISGRATÄNG! Sen har jag sett på Morden i Midsomer <3 <3 <3 !!! Och nu ska väl Perra och jag bädda rena lakan och sen är det bara att förbereda sig för nästa vecka.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback