Bortskämd så in utav helvete! (Anna)

Man kommer hem, lite trött och sleten, tåget var sent, det var kallt ute, träningsvärk i arslet och känner sig lite allmänt vintersur, då har Perra lagat maten som står klart på bordet. Och inte vilken mat som helst! Hemgjorda "köttfärs"biffar, med sås och potatis och grönsaker, typ det bästa jag vet!!!

Men det är inte allt. Nej, han har även BAKAT SEMLOR! Verkligen bakat dem alltså, från grunden. Nu står han och lägger i fyllning och grädde, och jag känner att det blir jäkligt svårt att toppa det här. Jag är inte i närheten av lika bra sambo alltså....

Åh, lyckos mig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Wow vilken grabb, jag är djupt imponerad! Håll hårt i honom Anna, den sorten växer inte på trän, tro mig;-)

2011-01-12 @ 20:03:20
Postat av: Alexandra

Han är en riktig gentleman =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback