Sista festveckan innan allvaret börjar på riktigt! (Anna)

Den här veckan var min sista fest-mitt-veckan-vecka har jag bestämt. Sen blir det höst på riktigt med gymnastik och mörka mornar. Jag började med att i måndags dricka vin när vi hade tv-spelskväll. Om jag kom sist? Ja ni.....

Ja just det. Först klippte jag mig efter jobbet. Jag är så modig och klippte page! Det ni. Dessutom råkade håret färgas blått, men det ska nog gå över...


Titta vad hår!

Nåja tillbaka till kvällen.


Perra och Tommi. Vi körde Tiger Woods 2011 och jag kan inget om golf och fick ibland inte ens slå klart hålen för att jag hade för många slag...


Vi var hemma hos Danne.


Jag, mitt älskade vin och Danne fulo!


The man.


Tommi igen.

Sen fick vi åka hem. Jag var full som underbar människa klockan halv tolv en måndag. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback