Long time, no see (Anna)

Oj, vad länge sen jag bloggade! Men här har ni mej iallafall!

Jag har inte bloggat på exakt två veckor. Det var lång tid det! Jag är int så sugen idag heller faktiskt. Ett tag där tyckte jag att det var riktigt roligt att blogga, men det gick över. Jag ska försöka blogga lite ändå.

Vad har hänt då?

Förra helgen var det Baskalas och förfest hos Dennis, det var skitkul! (Bilder kommer i ett separat inlägg.)

Den här helgen, i fredags, hade vi fest på Sportif för att fira våran
nya webshop, samt förfesta till SWEAT! Helt galet kul! (Bilder kommer i ett separat inlägg.)

Och nu lite vanlig information:

Jag fick en minor skada på gymnastiken:


Per och Ragge var här i lördagskväll och hängde:


Jag har varit på möte som representant för gymnastiken ang. ett idrottråd i Mjölby Kommun.

Jag har också beslutat mej för att trappa ner med gymnastiken, då några av mina äldre gymnaster fått mig att inse att jag engagerat mig alldeles för mycket, uppenbarligen lite i onödan. Nu blir det bara vanliga träningar i Vifolkahallen för min del, jag inser att jag har velat mer än dem (som att sitta inne på facebook). Jag ser faktiskt fram emot gymnastiklov, för första gången någonsin! Så jag ställer in att delta på Örebro-läger eller liknande under lovet, det känns skönt.

Och så har jag börjat en ny behandling som gör mig till kryckberoende i tre veckor. Precis vad jag vill! NOT! Jag har fått som plattor med kortison i fötterna och sen elektroder kopplade dit som ska få kortisonet att gå in i kroppen och verka snabbare, typ. Istället för sprutor. Men så länge behandlingen pågår så får jag inte gå på fötterna. Det är svårt. Jag har varit ledig från jobbet idag, men imorn är det bara att börja krycka runt bakom kassan. :D

Jo, och appråpå sjukvården och så, så har jag läkartider:
Idag, kl 9.00
Imorn, kl 9.00
Fredag, kl 8.00
Måndag, kl. 9.30
Tisdag, kl 9.30
Onsdag, kl 8.30
Måndag, kl 10.30
Onsdag, kl 9.00
Torsdag, kl 10.00 (operation hela dagen!)
Tisdag, kl. 9.15
Torsdag, kl 10.30

11 besök på 4 veckor, det är underbart att vara jag!

Förresten, ni undrar säkert vad jag tittar på för tv-serie just nu. Det ska jag säga:

DEXTER. Jag har sett de första två säsongerna nu, och det är skiiiiitbra. Det som är jobbit nu är att Perra åkte igår morse och kommer inte hem förrän söndag, så jag kan inte forsätta titta förrän då. Hur ska det gå?

PUSS OCH KRAAAAAM!

Kommentarer
Postat av: frida

Aaaaannaaaa! Vår favorittonåring har fått barn!

Postat av: frida

hej förresten. ses på fredag.

2010-11-24 @ 21:40:03
URL: http://fridur.devote.se
Postat av: Pelle

Åh fy fan Anna, du är tapper! Ses imorgon, perfekt kryckväder har jag hört.

2010-11-24 @ 23:05:26
Postat av: Ebba D

inget läger? :(

Vad tråkigt.

2010-11-29 @ 15:31:59
Postat av: Anna

ja så himla tråkigt! :(

2010-11-29 @ 17:52:13
URL: http://annahermanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback