Fredagens konsert (Anna)

I fredags var det fest PÅ RIKTIGT på Sågvägen 1. Det var jag och Johanna och Perra och Dennis. Vi åt taco's och godis och drack öl och shot och vin och fan och hans moster.




(ja dom här två lite gryniga bilderna är tagna med Perras I-PHONE, de är ju inte alls lika bra som de som är tagna med min trötta Sony Ericson!)

Sen drog vi in till "stan" och gick till Klubb Din Mamma. Där spelade Paken kvällen till ära (ja, det visste vi ju om innan alltså, för det var ju därför vi var där...). Och om det var bra alltså! Som fasen. Vi spelade in många fina filmer från konserten. Men den allra bästa är från tåget hem, när Dennis fiser på Perra. OJOJOJ vad roligt, sånt blir jag aldrig för gammal för.






Jag ger er den nakna sanningen. Piss och cigg.


Johanna och Dennis PLUS någon helt okänd bufflig man som också ville vara med på kortet.


Parken kort 1.


Parken kort 2.

Jaja, det blev ju inte ett så roligt inlägg. Men vi hade roligt, det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback