Dags för nya skor gott folk! (Anna)

Oj vad länge sen det var jag köpte skor! Jag kan knappt minnas när det var faktiskt. Därför köpte jag i förra veckan fyra nya par sneakers från sneakersnstuff och idag har jag äntligen fått hem dem!

Titta vad glad jag är när vi väntar på tåget med mitt stora skopaket!


Jaha, vad var det då i paketet för små godbitar undara ni? Jo:

Jo ett par Nike Toki ND (de ska bli mina vinterskor!) åh så fiiiina!
Nike Toki ND - 385444 011



























Ett par Nike Air Force 1 (skitsnygga!)
Nike Air Force 1 GS - 314192 125



























Ett par Nike Air Max 90 (men jag ska byta skosnören till vita, så de blir cleanare!)
Nike Air Max 90 GS - 307793 121



























Och ett par till Nike Air Max 90 (med självlysande sula, är jag cool eller?)
Nike Air Max 90 GS - 307793 026



























Oh vad jag är lycklig och glad! Skor är livets krydda. Dessutom har jag köpt två par nya långa sweats, en lila Knokk och en vit stickad Elvine, så jag ska va riktigt snygg imorn. Vilka skor ska jag ha imorgon tycker ni? Vilka var finast?

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar på Nike air force 1, alltså de vita med grön sula. Fast alla var snygga!

2010-11-10 @ 23:43:37
Postat av: Anonym

svarta är snyggast.

2010-11-11 @ 08:44:34
Postat av: Sarah

Fan vad du är ball!

Förresten så såg jag Sportif på tv häromdagen. I ensam mamma. Wohooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback