Pyssel o fix (Ninni)

Helgens fix och trix rullar på.
Så här ser läget ut:
- Monterat ned alla möbler som ska målas om och snyggas till.
- Sorterat, slängt och städat undan en massa grejer som kom fram när vi började röja i sovrummet. Hur mycket skit kan man ha?? Dessutom måste jag börja göra mig av med böcker. Kom hit om ni vill ha!
- Målat. Två strykningar hanns med igår men det behövs nog en till. Sänggavlen är bara grundad men jag hoppas att den hinner bli klar idag ändå.
- Förberett för tapetsering.
- Övergivit min syster så att hon fick ta dagens gymnastikträning på egen hand.
- Varit på hockey. Rolig match men trist att lhc fick stryk.
- Inte rättat fredagens engelskaprov. Måste hinna det ikväll!
- Måste hinna till IKEA. Verkar inte troligt att det hinns med idag.. Det får väl bli CG istället.. ;-)

Nähä, jaha, nähä... Bäst att sätta igång igen då!
KANSKE blir det lite bilder senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback