Hoppsan hejsan (Ninni)

Planen för eftermiddagen var att införskaffa nya tapeter. Nu blev det omtapetserat mycket snabbare, på ett annat ställe och på ett helt annat sätt än planerat. Tapeten i trappen är numera snyggt mönstrad med soya, grönsaksfras, chilikeso och, som grädde på moset, några festliga märken av mina hemmagjorda kebabpinnar. Visst låter det väl snyggt? Är verkligen nöjd, kan jag meddela. NOT! Jag är inte heller så nöjd över mitt numera dubbelt så stora och blåa knä som kraspar lite härligt när jag försöker böja det. Eller min gigantiska blå lilltå. Och lite annat smått och gott. Vilken jävla vurpa! Jag kan inte komma ihåg när jag trillade i en trapp senast. Det var nog när jag var barn. (Eller kanske när jag var på "kalas"... ) Lite humor är det allt att jag trillade när jag var på väg upp för trappen.



Nya tapeter till sovrummet har i alla fall beställts. Det blev helt spontant och utan större eftertanke så jag hoppas att det blir bra. Lovar bilder så fort det blir klart. Tänkte fixa sovrummet i helgen så det blir målning och pyssel som står på schemat. Så kom gärna förbi på besök! ;-)


Kommentarer
Postat av: Karin

men hallå lilla gumman. Tar Per om dig nu eller? Hoppas att det inte hände ngt allvarligt. Kram kram

2010-03-03 @ 20:38:27
Postat av: Anna2

Vännen!

Inte roligt, hoppas att du inte är allt för mörbultat. När man ramlar på "kalas" brukar man vara ganska mjuk i knäna så det brukar gå bra, det är värre när det inte är "kalas".

Kram kram

2010-03-03 @ 20:50:55
Postat av: Hanna K

Stackars stackars Ninni Pinni!!! Lät som du missade god mat dessutom...skämt o sido. Tycker synd om dig.

2010-03-03 @ 21:58:44
Postat av: Ninni

Vad ni är gulliga!! Fast det visste jag ju redan. :-) Det är mycket bättre idag, tack, jag är bara lite halt. Karin, Per fick pyssla om mig. Fast först fick han försöka få ordning på maten på väggen. Det gäller ju att prioritera! Och Anna, jag vet precis vad du menar. Om den här lilla olyckan hade hänt under ett "kalas" hade jag nog inte slagit mig hälften så illa. :-) Hanna, jaaa... Visst var det typiskt! Men gulle-Per erbjöd mig halva hans portion och det är verklgen inte illa eftersom PER (i normala fall) DOESN'T SHARE FOOD!! ;-)



Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback