Premiär med nya kameran! (Ninni)

Så jädra kul det här är! Med bilderna alltså. Fast tid tar det. Jag måste tydligen installera usb2 istället så ska det gå snabbare. Stackars datorn verkar nästan jobba ihjäl sig.

Här kommer två premiäribilder. Bara för att ni ska få se hur bra den är. :-) (Och tänk så himla bra det blir när jag fattar alla finesser!)



Och så en bild på Ragge förstås, som även i fortsättningen kommer att vara mitt favoritfotoobjekt - hur mobbad jag än blir. Han är ju så rolig! Titta som han dansar.


Kommentarer
Postat av: Izabelle

snygg blogg! ni kanske kan hjälpa mig med min? mejla

2010-01-04 @ 19:22:47
Postat av: Hanna K

9:a på schvungmomentet från domare Hanna!!!

2010-01-04 @ 21:50:04
Postat av: Alexandra

satt ett tag o funderade på var korten var taget, tyckte jag kände igen omgivningen....det var ju hemma hos oss =)

synd att vi inte var hemma men det tar vi en annan dag

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback