In Sweden we call it a kick (Ninni)

Kom precis in från en kortpromenad med raggson. Iskallt, som vanligt. Benen domnar och näsan fryser ihop så att den ser ut som på Michael Jackson, men man piggnar ju minst sagt till. Blev så himla sugen på att åka spark. Det är perfekt sparkföre på gatan utanför. Gatan är ju inte så vidare lång så den hade varit perfekt för en sparktur. Om man vistas för länge utomhus tror jag bestämt att tår och annat börjar trilla av.

Idag blev jag ARG! Sånt är konstigt. Eller kanske inte. Blir man förbannad så blir man. Men det gav mig huvudvärk.

Eftersom jag inte har nåt vettigt att skriva om bjuder jag på ytterligare en bild av Ragge. Här på pulkadejt med lilla Adrina.


Daniel drar Adrina och Adrina drar Ragge. Eller är det tvärt om?

Nu blir det soffläge. Mannen är utlånad till Hanna. De är på hockey. Jag ska läsa bok och njuta av värmen under mina tre filtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser man om någon fått en spark i ändan??

2010-01-08 @ 23:33:56
Postat av: grisnils

medarna sticker ut!

2010-01-09 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback