Jag hinner inte.. (Ninni)

Jo, det är ju lite mycket just nu. Hinner egentligen inte blogga. Det är ju för sjuttsingen OS och jag är total OS-nörd. Min favorit Ferry var ju helt suverän igår och ikväll är det nya spännande medaljchanser.

Snabb lägesrapport:
- Var och red igår. Det gick så sjukt jäkla apdåligt! Nya tag nästa vecka för det här var minsann inget vidare. Det händer kanske lite spännande på hästfronten framöver. Återkommer om det.
- Jag har världens bästa syster.
- Igår fick jag massage. Härligt, tänker ni, men jag kan meddela att det var allt annat än en angenäm upplevelse. Jag citerar Lena Ph (och det kan vara första gången i mitt liv) och säger att det gjorde ONT!
- Ljuset är på väg! I skrivande stund är klockan ungefär sju och det är ljust ute. Det är så skönt!
- Tre arbetsdagar kvar till sportlovet.
- Gymnastiken rullar på! Just nu med siktet inställt på tävlingen i Katrineholm. Det gillar vi!
- Det är inte bara OS i Canada, utan även på Klämmestorpsskolan. Där finns minst lika många vinnare. I fredags hade vi invigning med pompa och ståt, och idag ska det tävlas på lite udda sätt. Så här ser Klämman officiella OS-flagga ut:



Trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj oj oj, det där lät ju inte bra... Nästa vecka då är det nya tag och då jäklar ska du rida fint :)



Ses då! kram Lotta

Postat av: Hanna K

Jag fattar inte! Trodde det var Jakob & Henrik Kruuse som hade världens bästa syster???!!!???

2010-02-17 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback