Årets förening! (Ninni)

Årets förening i Mjölby Kommun.
Det är Wifolka GF, det.

Ingen nyhet för oss i klubben - men kanske för en del andra.
;)

Äran och en trevlig check är vad vi får för det och vi är väldigt glada och stolta.
Det var rörande att se nomineringarna och höra de fina orden som beskrev vår verksamhet.

Tack Mjölby Kommun och tack Kultur- och Fritidsnämnden.
(Ni behöver inte oroa er för jäv.. Jag var inte med då beslutet fattades. ;) )

Ett ännu större tack går dock till alla aktiva i klubben.
Våra fantastiska gymnaster, deras familjer, övriga ledare och styrelsemedlemmar, och inte minst alla ni andra som kommer med uppmuntran och glada tillrop.


Till sist vill jag personligen passa på att ge det största tacket till min underbara syster. Det är Anna som är WGF. Med sin kunskap, sin förmåga att få människor att alltid ge det lilla extra och med sin humor har hon tagit den här föreningen dit den är idag. Det borde helt enkelt finnas en Anna i varje förening, men det gör det inte och det är det som är skillnaden mellan WGF och alla andra föreningar.


Nu ska jag sova.. Anna och jag ska ju upp till Vifolka imorgon bitti och leta rätt på piss-Nisse.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis!!! :D

Postat av: Åsa

STORT DUBBELGRATTIS!!! DET ÄR NI VÄRDA TJEJER FÖR ALLT SLIT OCH ALLA FRAMGÅNGAR NI NÅTT UNDER ÅRET!!! DET MÅSTE FIRAS!!!

2010-12-15 @ 09:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback