En dag när jag bytte jobb (Ninni)




Det här är Sandra, Pers fd. kollega. För några helger sedan skulle hon på bröllop och behövde hjälp med smink och hår. Hon frågade därför mig om jag ville vara hennes tillfälliga makeup-artist och frisör. Hjälp, tänkte jag först, tänk om hon blir missnöjd? Men det kändes samtidigt skoj att bli tillfrågad och efter lite funderande sa jag ja.



Jag gick in i rollen som frisör, körde lite "Gulletussan" och så. Min frisör Carro har lärt mig att det där med snacket är mycket viktigt när man friserar andra.

Jag tycker att Sandra blev skitsnygg. Det var hon så klart innan också, men nu hon riktigt festfin. :)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är en super bra make-up artist och frisör! :) Tusen tack för att du hjälpte mig! Risken finns att jag hör av mig igen om jag behöver hjälp.. ;)

2010-08-28 @ 11:03:45
Postat av: Sarah

Nu blir Carro stolt!

Postat av: vevve

fin du är Sandra =)

2010-09-01 @ 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback