Hästblogg igen. Det är ju tisdag! (Ninni)

Ridning idag igen.
Härliga tider!
Känner mig faktiskt riktigt nöjd med delar av passet idag.
Hon hade så mycket roliga övningar åt oss, Fröken Lotta.

Willie-plutten var på gott humör.
Han kan ett ganska skojigt trick.


När man kliar honom framför örat förvandlas han till en giraff!
Jo det är säkert!
Ni ser ju hur han njuter och då börjar halsen växa... och växa..


... och blir längre och ännu längre.
Till sist blir halsen så lång att han blir en giraff.



Men sen när vi red så hade han förvandlats tillbaka till den fina häst han är igen.
Det var för väl.
Det hade nog varit svårt att få en giraff på tygeln.


Sen när jag tog en bild på honom och Lotta fladdrade han så här fint med öronen.
:-)

I helgen ska vi till Stockholm.
Lotta ska tävla i Djursholm så vi ska bo hos Hanna och ha en riktig tjejhelg.
Så roligt det ska bli!
Hästar och partaj.
Kan det bli bättre?

Nu är jag nästan död.
Därför ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis känner jag mig desto mer levande imorgon bitti.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Jag säger som Cici gjorde vid bebisbilden under. Mys mys! Gos Gos! Jag får gosa med Generalen i helgen. Åh vad mysigt! Puss & Kram o hälsa Linda med lillen så gott!

2009-09-15 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback