Pyssel på en helt ny nivå (Ninni)

Måste ju berätta vad jag fick i present av Linda.
PYSSELBIBELN!!



Här kommer det att pysslas framöver må ni tro!
Pysselbibeln väger nämligen ca 5 kg och innehåller ALLT!
Från egna tvålar till roliga kalligrafigrejer.
Vi kan väl säga så här, julpysslet kommer att bli lite mer avancerat i fortsättningen.
Bra till jobbet är den också.
Hittade precis en jätterolig bilduppgift som jag ska köra med eleverna.



Som om det inte vore nog fick jag en fin present av mamma idag också.
Två väldigt vackra temuggar med - håll i er nu! - mopsar på.
Snälla mammisen.
Det är så roligt att få presenter. Bara så där.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Jag vet ju att du i skrivande stund är på väg till undertecknad men jag bli liksom sugen på att åka till dig nu, pyssla o dricka te ur Raggemuggarna. Hoppas få göra det snart ändå!



Ses snart!



PS Lotta o Caitlyn har försvunnit. Har ringt till dem men de svarar inte. Mer vin över åt oss ikväll!!!!

2009-09-19 @ 11:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback