Veckan som gått (Anna)

Det var länge sen jag bloggade nu, ursäkta! Jag har opererat bort halsmandlarna eller nåt, doktorn ville inte förklara riktigt.

Nu är jag tillbaka på jobbet och bloggen!

Under min frånvaro har jag skissat lite på ett slott som jag ska bygga utanför Mantorp nästa sommar.



Pappa Jim har lovat hjälpa till. Med hans och Guds hjälp ska det nog gå bra. Jag har räknat på kostnaderna och det ser ut att gå ihop om jag snålar lite på maten i jul.

Den här veckan har varit livad vill jag lova! Åtminstone i onsdags. Då kom Carl och hans familj förbi och grillade kött. MMMM!



Carl



Richie



Viktor, Anette, Sorken och Lövet med grillresultatet.



Sen gick vi in och lekte med sketastora legobitar. Med på bilden:

Håkan, Putte, Lisette och Göran, Fett-Olle, Fett-Bosse, Stevie och Louise.

Jag vann.



Sen brakade det loss ordentligt kan jag lova. Shit, jag sov gott hela torsdagen.

Puss och kram, ikväll är det FEZT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback