Kräftskiva (Ninni)

Först vill jag bara säga att jag verkligen har de finaste vänner man kan önska.
Det är jag så enormt tacksam och glad för.


Nu till själva kräftskivandet.
Det var en riktigt rolig tillställning!
Tyvärr var det något fel på mina kräftor för jag har mått himla dåligt idag.
Huvudvärk, yrsel och allmänt hängig.
Nästa gång ska vi köpa våra kräftor någon annanstans!


Leif och Karin var glada i hatten!


Pelle och Anneli likaså.


Emma hade verkligen överträffat sig själv med maten. Helt underbart gott, var det!


Åsa, David, Emma och Pelle.


Leif, Karin, Per och Anna. En ytterst missvisande bild. Så här allvarliga var vi definitivt inte! 


Bästa snapssångerna var de som Anneli och Mikael skrev själva. De blev snuskigare, äckligare och roligare ju fler vi sjöng. Det var väl konstigt?

Anneli hade gjort ett jättefint bildspel från min fruhippa som vi tittade på. Har ni tur kanske jag lägger upp det om en stund.


Per och Janne.


Mikael var på hugget vill jag lova!


Vi körde norsk karaoke. Leif nynnade järnet! De var kul, ni! Men bra, det kan man nog inte säga att vi var.

Sen avled min kamera.
Och tur var kanske det?

Ett stort tack till Emma och Janne för en fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var verkligen tur att kameran avled. Eller om det var ägarinnan som fipplade ;-) Strunt samma, kul var det, även om det kostar på att ligga på topp...

2009-09-27 @ 19:55:34
Postat av: Jonas

Att kameran avled tror jag inte det minsta på! ;)

2009-09-27 @ 22:10:32
Postat av: Anonym

Mikael måste ha ätit av dina kräftor för han var ju inte heller så pigg...

Visst var det kul! Det måste vi göra om.

2009-09-28 @ 16:36:36
Postat av: Emma och Janne

Stort tack själva! Det var ju ni som gjorde festen!

Det blir definitivt fler tillfällen!

2009-09-30 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback