Uppdatering om läppen (Anna)

Ja, min gymnastikskadade läpp svullnade ju upp igår igen och jag fick åka och operera den. Det gör ont att skära i läppen. Det gör ont med åtta sprutor i läppen. Jag kände mig som en mes och bad att få hålla sköterskan i handen. Men nu är jag uppskuren och igensydd (med ETT stygn!) och avpiercad kan man säga. Det var bara för att ja skrev att ja var nöjd med mitt liv på bloggen tror jag. Man får visst aldrig vara nöjd för då ska nåt jävlas. Nu måste jag ta en ny piercing. Om det går liksom. Tänk er att ni vill ha jättelångt hår och sen kommer nån och klipper av er håret. Det är så jag känner mig nu. Fast håret kan växa ut igen, men inte piercingen....



Tömd på var och blod är jag nu, och så häääääär fin :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josse

Näää! Vad sjukt Anna vilken nedrans otur du har. Men du är en tuffing så det går snart över.. Kram

Postat av: Lotta

Usch och fy, jag tycker synd om dig!!! I morgon är det hoppning om du kan hoppa med läppen ;)



kram kram!

2009-11-02 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback