Oh no!! (Ninni)

Jag vaknade precis och ser ut som Idol-Andreas!
GAH!!
Jag vaknade alltså inte i solbrillor - utan med ett illrött öga?
Hemskt, ser det ut.
Som om jag vore en vampyr.
En halv vampyr då, eftersom det bara är det ena ögat.

Jag får bli linslös idag.
Till skillnad från linslus.
Som jag brukar vara.

Idag kommer det studiebesökare till Klämman.
Det kan man förstå, att andra lärare vill besöka vår braiga skola.
Jag ska prata om Storyline och om Digitalt Berättande.
Wish me luck!
Frågan är bara, ska jag köra med solglasögon?
Eller ska jag ge dem mitt onda, lite äckliga, rödöga?

Trevlig fredag!

http://gameplayer.se/blogg.php?user_id=9279&category_id=625

(Uppdaterat kl 07.29
Hörrni! Vi kan dra en gemensam suck av lättnad. Mitt öga är normalt igen. Antagligen var det bara Ragge som hade andats på ögat i natt. Han har så äcklig andedräkt att vävnaderna dör lite grann, men nu verkar ögat mitt ha hämtat sig från hemskheterna. ;-)
Slutsats: Vi kan fortsätta titta på IDOL. Jury-Andreas smittar oss inte med nån alternativ svininfluensa genom TV:n.
Då så! Mot skolan.)

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Är det därför han hade solglasögon på sig? Såg bara en sekund igår innan någon tvingade mig att stänga av TV:n....inga namn nämnes. Annars undrar jag: hade du hellre velat ha hans tänder?



;-)

2009-10-02 @ 08:44:14
Postat av: Anonym

Är det därför han hade solglasögon på sig? Såg bara en sekund igår innan någon tvingade mig att stänga av TV:n....inga namn nämnes. Annars undrar jag: hade du hellre velat ha hans tänder?



;-)

2009-10-02 @ 08:44:43
Postat av: Anonym

Varför titta på Idol där man själv sjunger bättre än deltagarna??

2009-10-02 @ 20:08:46
Postat av: Ninni

Hanna: Tror du att han kanske, kanske har blekt tänderna?? Tycker att jag känner igen de där bissingarna. Tror att jag kan ha sett dem på nån annan... ;-) Puss på dig!



Är det du som har skrivit den andra kommentaren, Jonas?? Du är skäligen misstänkt. Då förväntar jag mig en konsert nästa gång vi ses! Vill höra rena toner och se fin scennärvaro! :-)

Postat av: Jonas

Ninni, du vet att jag inte kan sjunga. Det har jag redan bevisat i singstar... :)

2009-10-03 @ 09:59:41
Postat av: Hanna Kruuse

Jag skulle vilja ha solglasögon på mig för att inte bländas av hans tänder. Ja jag förstår vad du menar. Det måste komma med namnet:-)



Ha en jättefin helg och om Lotta frågar dig om du ska med till Globen o kolla hästar den 29 nov svarar du bara jajajajajajajaja! Självklart!

2009-10-03 @ 10:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback