Här är filmerna, tjejer! (Ninni)

Men kanske inte som ni hade tänkt...

Det är inte för inte som jag är Klämmestorpsskolans dataansvarige.
Jag stoltserar med mina tekniska kunskaper och kollegorna oooohhh:ar högt av beundran.

Eftersom min kompetens på området är så stor, blev jag nyss väldigt förvånad när jag lade upp mina filmer på youtube och de visar sig vara på tvären.
Hur kommer de sig? Det är de inte när jag kollar på dem på datorn. Ju.
Jag fattar noll. (Vilket faktiskt inte är särskilt ovanligt, i ärlighetens namn.)

Så, mina vänner, vrid nu huvudet 90 grader åt vänster och avnjut några sekunders graciöst hoppande och studsande.

Först ut är Anna som tränar rondat-salto på vårt hårda golv. (Snart kommer air flooret! Yey!!)



Sen en liten filmsnutt på hur Tränar-Anna skrämmer livet ur Ebba och hur elegant en gymnast-Elin trillar. (Anna borde för övrigt inte ha varit där idag för hon hade hög feber och var inte till någon större nytta... Jovars. Lite nytta kanske. Men hon borde allt ha legat hemma i sängen istället.)

Och glöm inte att vrida huvudet igen!



Sen så lovade jag ju också att lägga ut filmen på ström-träningen. Det gick så mycket bättre idag än sist, och det måste ju världen få se! Nu kan ni hålla era huvuden normalt.



Det är himla nyttigt att titta på de här filmklippen. Man hinner se så mycket. Vi fortsätter jobba på torsdag alla gymnastiklovers!



Jag tänkte att vi kan avsluta dagen med ett gemensamt jubelvrål till min ära. Jag är nämligen klar med alla pluppar! YOOOHOOOO! Nu är det bara IUP:erna och alla samtalen kvar. ;-)

Tack och godnatt alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ju jätte bra! :D

2009-10-20 @ 07:30:32
Postat av: Cici

Så duktiga! Jag är väldigt nöjd med att jag slutade leda barngymnasiken, för jag skulle aldrig kunna ta töserna till den höga nivå som ni gjort. Fy fasiken va ni är bra Anna och Ninni!

2009-10-20 @ 14:51:05
Postat av: emma

Wohooo vad bra vi är :D haha vad duktig du är ninni!!! :D

2009-10-20 @ 19:25:46
Postat av: Josse

Jag vill se Anna och Ninni göra lite konster också, när kommer dom filmerna?

Postat av: Linnéa

vad låg min volt va... Men det var ett jätte varv med strömmen! :D

2009-10-21 @ 20:07:39
URL: http://loovepeace.blogg.se/
Postat av: anna

Ni är jätteduktiga Anna, Emma och Linnéa. Nu lär det bli många filmer nu när Ninni äntligen fattat hur man gör.



Tack Cici, vad gullig du är, du är alltid välkommen tillbaka. När ska Adrina börja ;)



Och Josse... vi ska filma oss. Eller mig iallafall. Ninni lider av hälsporre och sidkramp och kan just nu inte göra så mycket gymnastik. Men vilken hejare hon är på att träna!

2009-10-21 @ 22:34:17
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Josse

Det där med hälsporre kanske hon har fått för att Pelé kan vara lite seg på tisdgaslektionerna, så den får ju jag ta på mig. Ja o ja vilken hejare hon är på att träna, det syns ju!



Men då vill jag se Anna i en extra lång.. volt.. kanske? ;)

2009-10-22 @ 09:22:51
URL: http://www.nogg.se/zmilla
Postat av: Elin

Jag gillar oss ;D <3

2009-10-23 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback