Tisdag och höstlov (Ninni)

Dagen har gått i ett huj!

Gjorde stan med syrran på förmiddagen, sen hade jag lite kuckelimuck för mig och därefter blev det raka spåret ut till Tallboda och Maria.

Maria bjöd på supergod lunch och vi pratade om ditten och datten.
Olof var på hugget och vill så klart också vara med.



   

Sen var det veckans roliga timme.
Ridningen!
Jag tog ut STORA Nico och började göra iordning honom men han visade sig ha en lös sko.
Jag fick ta Pelle istället och det gjorde ju inte ett dugg!
Ridhuset var lika med himlen för Pelle idag.
Bara ston! Inte en enda kille att mucka med.

Efteråt hängde jag med Lotta i stallet.
Vi ska till stockholm om några veckor och ha kul!



Efter ridning blev det gymnastikplanering hemma hos syrran.
Måste ju styra upp allt inför tävlingen den 22/11.

Dagens kommentar:
Anna: Mikaela kommer inte med till T1-hallen. Hon ska till... jag skulle vilja säga Pol Pot.
Ninni: Jaha, du menar Tom Tit?
Anna: Så heter det, ja.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej men, Maria är ju en gammal arbetskamrat till mig :-) Kul att se att hon har fått barn!

2009-10-29 @ 08:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback