Blaj (Anna)

Jaha, det kanske är dags för mig att blogga.... :) Jag har ju inte tid nån gång! Det är ju det, jag är en sån oooooerhört upptagen person, förstår ni... Hmmm....

Men nu har det varit helg, så jag tänker berätta lite om den. Jo Perra kom ju hit i torsdags då, så det blev ju häng och kolla lite How I met your mother, The office och Spung. Sen i fredags var det jobb och utgång som stod på schemat. Och IDOL såklart, äntligen en ny omgång med nytt folk att störa sig på! Hurra. Jag hejar på Erik än så länge. Så ni vet... Nåja, jag, Perra och Johanna (jag är ihop med båda två kan man säga) tittade på det och sen åkte vi in på förfest hos Dempe. Vi var eh rätt så många, jag, Johanna och Lollo satt på balkongen och diskuterade livet och händer på konstiga ställen och andra viktiga saker. Sen gick vi till Platens. Jag tänker koda mig själv lite för mamma och pappas skull, och säger därför att jag var mycket glad hela kvällen. Nästan lite för glad mot slutet. Perra kan vara nöjd över att han också blev för glad och somnade i bilen hem och missade min och Johannas konsert. Den var allt annat än ljuvlig....

Sen var det jobb på lördagen, sen var det ju fotbollen, som ni redan sett inlägg om. Och hur det gick behöver jag väl inte gnida in i såren likt salt??? Dessutom åt vi ugnsfalukorv och potatismos, är inte det riktigt lyxig fredagsmat så säg?

I söndags var det gymnastik 11-13, sen var det handboll då jag var speaker (inte för att skryta, men jag var riiiiiktigt bra!), sen var det styrelsemöte med gymnastiken. Så jag var hemma vid kvart i åtta typ. Då hade vi tevekväll/hängkväll, det var så mysigt så, hahahaha! Men ni förstår att jag inte har så mycket ledig tid va?

Idag har Perra dratt hem, jag har jobbat och sen haft gymnastik. I andra gruppen var jag själv, jag var nästan lite svettig fetråt! Det är jobbigt att passa på en tjugo gymnaster själv, framförallt volt. Alla utom en fick köra volt. Sen har jag ju tränat själv med. Jag har aldrig varit så otränad i hela mitt liv. Konstigt, när jag inte har tränat på ett halvår, druckit lite för mycket öl hela sommaren, rökt lite för mycket, ätit en massa chips och legat i soffan all ledig tid jag haft. Vad konstigt att jag är otränad!!! Not......

Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv förstår ni. Man kan inte låta kroppen förfalla bara för att man är 26 år och blivit lat.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback