Lite ordbajsande (Anna)

Hej!

Jag tänkte blogga lite såhär på kvällen, mest för att jag inte vill gå och lägga mig för det är tråkigt. Jag tänkte berätta vad jag har gjort på senaste (det var ju en hel vecka sen jag bloggade!), för det är ju sååååååå intressant...... Lite lagom. Jag tänkte göra en lista i punktform eftersom att just listor i punktform är en av mina stora passioner i livet. En annan är att sortera saker i bokstavsordning.

§ Jag har tränat gymnastik sön 11-13, mån 16.30-19, tis 20.30.22.30, och idag 16.30-22.30. Puh! Nästa helg är det tävling som gäller så vi kör stenhårt nu. Alla är så duktiga. Och i söndags var Lugi ocg hjälpte till med träningen och idag var Challe och hjälpte till, och på söndag kommer Marcus, så nog kör vi hårt minsann! Det är skitkul.

§ Ja, helgen då. Först i fredags så var vi ju och åt på TAPAS på kvällen (som jag tror att Ninni har skrivit om; det var jag, Ninni, Per, Malin, Jens, Lotta, Sanna och Dennis) och det var så gott så. Jag blir lite kär när jag tänker på potatisen i aioli. Jag fick äta aioli till allt för det var den enda sås jag kunde äta. Men det gjorde ingenting. Sen plockade vi upp Perra så han följde med mig hem och sov över. Sweet.

§ I lördags jobbade jag som vanligt på dan, sen på kvällen var jag, mamma och pappa ute och åt middag på Yogi. Det var jättegott och mycket trevligt. Sen efter det gick jag till Lotta på förfest. Det var livat värre, så livat att det kom securitasvakter faktiskt (jag fick ju skriva det Lotta, sa du i lördags...). Jag var ju nykter eftersom jag gick sista dagen på antibiotika, och jag är tydligen en tråkig person nykter, enligt en viss Josse. Jag tackar för det. Sen hängde jag med ut, till NH och SWEAT! Det var SWEET, och även SWEAT för all del. Jag dansade en halvtimme sen var jag asvarm. Jag gick även till Platens såklart en stund. Jag skulle träffa Tania men vi gick om varann hela tiden, så vid typ kvart över två åkte jag hem. Det var väldigt kul iallafall.

§ Jag har dammsugit på Sportif i 4,5 timmar. Hela lagret där nere och skolagret där uppe och så affären. Nu är det fint och fräsht.

§ Igår tog jag min spruta, äntligen! Jag har inte blivit nåt dålig av den, ergo min kropp har inte bildat några antikroppar. Det var ju inte så bra. Men eftersom att jag är en riskgrupp så måste jag ju ta en till spruta så vi får hoppas på den.

§ Jag har skrattat åt en som ville ha en plånbok som såg ut som en pung. Kom igen! Jag kan inte hålla mig för skratt när han provocerar mig så. Jag höll mig i ungefär fem sekunder, sen skrattade jag och ursäktade mig med att ordet pung var så roligt. Han var med på noterna.

§ Igår hade jag och Johanna myskväll. Vi åt hamburgare från Max och lösgodis för en 70 kronor.

§ I söndags var det Fars dag-middag hos pappa och mamma såklart. Det var lax. Sen var jag med Perra, han sov här både sön till mån, och mån till tis.

§ Oj vad jag har rockat rockring! Jag är skitbra. Dock inte så snygg. Men hej hej träningsvärk.

§ Jobbat, jobbat, jobbat har jag ju gjort också. Det är skäpligt lugnt såhär före jul. Det är lite tråkigt.



Nej nu får det räcka. Imorn är en fullspäckad dag, ja hela helgen är så fullspäckad att jag inte ens vet när jag ska hinna andas. Hoppas att jag pallart!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe (nervösskratt) sa jag verkligen så... :)



Jaja det var inte sååå farligt tror jag, med vakterna alltså...



Josse vet inte vad hon pratar om för övrigt du är alltid jätterolig!!!



kram L

Postat av: Josse

Har jag sagt det????

Glöm det, du är ju helt underbar både när du är full och när du är nykter!! (Kanske jag borde låta bli vinet helt och hållet om jag säger så dumma saker.... )FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-13 @ 16:32:39
URL: http://www.nogg.se/zmilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback