Lägesrapport (Ninni)

Fredagens rus på smärtstillande har lagt sig och helgen har varit ganska jobbig, faktiskt.
Jag har opererat magen på grund av något som heter Endometrios.
Plågsamt så in i helvete - men i förhållande till de plågor som endometriosen bjussar på varenda månad var det klart värt det. Lördagen minns jag inte så mycket av, men hem kom jag till sist. Söndagen har tillbringats på gymnastiktävling. Väldigt stillsam insats av mig, dock. Ont gör det nämligen mest hela tiden.

Ni i min omgivning vet ju redan allt om detta, men det var ju lite konstigt av mig att skriva A utan att skriva B. Men nu säger jag som Forrest Gump. That's all I have to say about that. Åtminstone för nu.

Tack i alla fall för de omtänksamma kommentarerna!


Kommentarer
Postat av: Cici o Adrina o säkert Daniel också

Hoppas du mår som vanligt snart. Puss

2009-11-23 @ 16:47:44
Postat av: Ninni

Tack ska ni ha! Det var gulligt av er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback