Bildrally från i lördags (Ninni)

I lördags var det kalaaas!


Jag hängde på Karin och Marit till Bygdegården i Tollstad.


Helene hade ordnat tjejfest.
- Det behövs nåt skoj som livar upp i novembermörkret, sa hon.
Och det har hon ju rätt i!


I mitt gamla klassrum "Ängen" serverades käk och annat smarrigt. 
I Ängen tillbringade jag mitt allra första skolår. Nostalgi.


De hade kvar mitt gamla handfat på toa. Var väl fint.
Jag har haft några traumatiska upplevelser på den här toaletten. En gång blev jag inlåst av Mattias Hugo i min klass. Huh! Jag vågade inte gå och kissa på skolan på flera år efter det.
Jag försökte få med Karin på att köra Svarta madame - kom fram, på toan, men det funkade inte längre för de hade tagit bort speglarna... Annars hade det säkert fungerat nu också.


Här är "Havet" som klassrummet hette på min skoltid. Här gick jag i tvåan och trean. Då var inte ljudnivån ens i närheten så hög som den var i lördags.


Det blev dans!


Karin önskade Lena Ph hos dj:arna.


Då blev alla glada!


Linda vann ett fint förkläde. Alla blev avis!


Lite karaoke på det?


Annika och jag rockade så taket lyfte. om nån undrar varför jag är så smutsig på knäna är det för att jag precis hade rivit av bästa luftgitarrsolot ever.

Det var en skojig kväll!
Tack för det Helene. Det var ett väldigt bra initiativ!


Igår var det fars dag. Vi firade pappa och åt mammas goda mat.
Pappa fick hockeybiljetter av Anna och mig. Naturligtvis tar han med oss.

Två timmar gymnastik hanns också med. Lugi kom från Motala för att göra ett gästspel som tränare. Det närmar sig tävlingsdags nu. Mindre än två veckor kvar. Ikväll kör vi igen!

Nu är det bäst att åka till jobbet.
Vi har elevens val-vecka och idag är det matte för hela slanten.
Känner att jag inte riktigt har koll på läget så det borde jag nog göra nåt åt lite snabbt..
:-)

Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hon i den rutiga scarvsen känner jag igen!! Hon är på som vanligt, härligt!!!

2009-11-11 @ 21:58:30
Postat av: Ninni

Jajjemensan! Och lägg märke till att scarfsen flyttade på sig under kvällens gång. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback