Det ser bra ut! (Ninni)

Inga problem, det där med att styra upp bröllop, när man har så underbar familj och så fantastiska vänner som vi har.
Känner mig inte ens särskilt stressad.
Anna sitter just nu här mitt emot och lägger in musik på ipoden som vi kan ha när bandet tar sina pausar, Per dricker EN öl och kommer med goda (?) råd till Anna, Ragge surar över nåt och jag pysslar med ditten och datten.
Jag säger ju det!
Det är lugna puckar, det här.

I morgon ska vi bara göra finliret i lokalen. Och åka en massa ärenden.
Sen blir det att ta emot engelsmannen/-kvinnorna och umgås med dem.
Det ska bli så skojigt att se dem igen!!!
Och det känns väldigt roligt att de kan komma...
För er som inte redan har hört om detta så kan jag berätta att familjen Ellis inte hade koll på datumen och bokade flygbiljetter till pingsthelgen istället. När misstaget upptäcktes förra veckan var alla vanliga flygbiljetter slut. Lyckligtvis ordnade sig allt - de fick helt enkelt flyga första klass istället. Så jag är jätteglad att de kan vara med i helgen!

Nej hörrni, den här bruden behöver sin skönhetssömn.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow Ninni! Ni gifter er! Stort! Hoppas allt går bra i helgen. Vi tänker på er.

Många kramar från Lisa och Peter på andra sidan jorden.

Postat av: Alexandra

jag längtar till imorrn, bäst att ta med näsdukar, jag kommer bli så rörd.

Kram!

2009-05-22 @ 10:02:31
Postat av: Helena

Lycka till imorgon och glöm inte bort att ha kul. Jag kommer tänka massor på er. Kram

2009-05-22 @ 10:51:54
Postat av: vevve

Grattis =) Lycka till nu..

2009-05-22 @ 14:37:59
Postat av: Emma från klämman:)

Grattis:) jag kommer kanske och kollar<3

2009-05-23 @ 09:44:11
URL: http://emzanz.blogg.se/
Postat av: auer

Kära brudpar!

Det sjuder i bloggosfären, det är nåt som surrar, som pockar och lockar, som stretar och drar, som vill ut: det är den samlade glädjen i ett samstämt och fyrfaldigt HURRA, HURRA, HURRA, HURRA.

2009-05-24 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback