Da weekend! (Anna)

Tjoflöjt!
 
Har ni haft en bra helg?

Jag har haft en finfin helg. Som vanligt. Jag hoppas att det är fredag snart igen faktiskt. Not tragic at all....

I fredagskväll var jag och Frida ute. Vi tog inga kort. Det är väldigt synd, för vi var väldigt snygga. Frida hade en fin ny klänning. Jag hade en fin ny t-shirt. På den stod det We buy gold, och så var det en mun med några guldtänder i. Sheissesnygg. Vi hade roligt iallafall. Vi dansade och skojade med vakterna och tjatade på dj'n och var som vanligt allmänt älskvärda. Ja, det var kanonkul. Fem av fem toasters.

Sen var det jobb på lördagen. Och sen hade Arvid F-E-S-T! Det var roligt! Arvid hade bakat pizza och småsmå hamburgare. Olyckligtvis var det bara två som åt kött. Men han friterade ost också! Mmmm. Vi avnjöt den läckra maten, tittade på melodifestivale, spelade buzz, sing star och guitar hero och hängde allmänt. Ypperligt trevligt!

Och sa inte jag hela tiden att Malena E skulle vinna, va? Grattis mej.

Bilder:

Johanna och Frida


Kribba och Lotta


Jesper (i en asiatisk variant) och Therese


Arvid och omröstningen till melodifestivalen


Filip, David och Mats


Jesper och jag sjöng ihop. Vi sjunger iallafall samma text.


Jesper och Arvid sjöng underskönt.


Emma, Sofie och David ser jätteimponerade ut!


Jonna också...


Mats och Therese gillade inte melodifestivalen, men Mats gillade att sjunga It's Tricky. Filip gillade sitt snus.


Jesper ville ha allsång. Men då drogs sladden ut.


Frida sjöng vackert. Jag sög. Haha


Väl ute på Platens dansade Johanna sig varm och Frida drack sig varm.


Sen pratade Johanna, Sofie, Jonna och Kribba om viktiga saker.


Arvid var nöjd med kvällen. Och jättefull. Jag är också nöjd. Man tackar!

Idag har jag sovit. Sen har jag varit hos mamma och pappa och ätit lunch. Kyckling, sås och potatis! Smaskens. Sen var det handboll. Det var den roligaste matchen på hela säsongen. Mantorp var ju bra! De vann! Och så satt vi så bra. Det var jag, Johanna, pappa och Jörgen. Kan det bli tråkigt då? Svar: nej.
(Läs vad Jörgen skriver om matchen! Roligt!) Sen åkte jag till trampolinen själv för Johanna kunde inte. Jag satt mest och tittade men det var trevligt det med. Nu ska det bli Beck och godis.

Och sen är det måndag igen.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe underskönt...fyndigt :)

Postat av: frida

ånej, jag ramlar ur bild!

2009-03-16 @ 21:58:16
URL: http://fridur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback