Liseberg! (Anna)

Igår var jag och Arvid Handbollen Ljung på Liseberg. Det var helt fantastiskt. Det var inte bra väder, men inte heller skitdåligt. Dock tillräckligt dåligt för att såna som bor i Göteborg inte skulle gå till Liseberg. Sen vid nio typ började det regna och då gick nästan alla hem, utom vi då. Vi var där alla nio timmar det var öppet. Vi fick ibland sitta kvar och åka en tur till.

Vi åkte tillexempel Balder 13 ggr, Uppskjutet 10 gånger, Höjdskräcken 8 ggr, Uppswinget 6 ggr, Kanonen 3 ggr, den nya Hanghai 2 ggr, Lisebergsbanan 2 ggr och Spinrock 1 gång. Det var nog allt, tror jag. Plus att vi vann 4 kg choklad. Mmmmm!


Här är Arvid med 2 kg mjölkchoklad. Om vi hade våra likadana adidasdressar? Självklart! Orsakde vi allmän hysteri? Självklart.

Jag älskar Liseberg! Men just nu hatar jag Göteborg i övrigt.

Ikväll ska Frida och jag gå ut och dansa. Håll i kjolen!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Men....ingen Flumride? det är ju den bästa!!

2009-06-06 @ 07:45:24
Postat av: Anna

Det regnade ju litegrann så vi valde att avstå den. Vi ville inte bli blötare. Men jag håller med, den är skitbra annars. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback