Jag har SÅÅ roligt!! (Ninni)

Sitter här med Cicis bilder från bröllopet.
Har inte hunnit med det tidigare.
927 bilder lyckades hon knäppa...
Inte illa, va?
Ni kan nog räkna med en del bilder på bloggen senare i veckan.

Om en stund bär det av till kollegan Lisbeth.
Vi ska fira att hon går i pension.
Jag är dock tveksam till firandet av detta eftersom jag gärna hade haft henne som kollega ett bra tag till.
Men kul ska vi ha ikväll i alla fall!

Nu åter till bilderna!
(Blir rörd när jag ser alla våra fina nära och kära. De ser så glada ut på alla bilder och verkar ha så roligt! Dessutom är de jävligt snygga, allihop. Tror inte att jag har hunnit smälta alla intryck från bröllopet ännu. Jag bara njuter och gottar mig i alla härliga minnen från världens underbaraste dag.)

Kommentarer
Postat av: Cici

Va kul!

2009-06-03 @ 19:28:55
Postat av: Åsa

Men snyggast av oss alla var du, min vän! Sååå vacker! :)

2009-06-05 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback