Min vecka so far (Anna)

Jag skriver ganska mycket om mig själv på bloggen. Vilken ego människa jag är. Men det är ju också svårt att skriva om nån annan.

Så där för skriver jag väl som vanligt om min vecka. Idag är det torsdag. Hälften av veckan är gången (?) Och jag har ju inte skrivit sen i måndags. Bad ass! Ja i tisdags var det ju styrelsemöte med
Wifolka GF. Vi ska skaffa ett Air track (alltså ett luftgolv, som ett långt hoppborgsgolv ungefär), nya gummiband och begagnade dräkter. Really nice. Sen stressade Therese och jag till träningen. Vi kom ungefär en halvtimme försent och var därför lite passiva i vår träning. Men vi underhöll med äckliga skämt istället. Jag blev också inbjuden att duscha med killarna. HAHA.

Igår var det jobb + fucking dammsugning! Ja, på jobbet då. Jag dammsög iochförsig hemma på kvällen sen med. Sen var Johanna här. Vi spelade tvspel till en halv tolv eller så. Vi åt också popcorn med smörsmak. Vi riktigt skopade i oss en hel påse på ungefär fem minuter. MMMM.

Idag har det som vanligt vart jobb, barngymnastik, träning och träning igen. Jag har tränat volt och landat både på magen och på huvudet. Men på fötterna mest såklart. I rock!

Kul inlägg va? Jag är på hugget!

Det kommer så mycket fina grejer hela tiden! Jag har hittills köpt tre adidasjackor (ni får kanske se bilder i helgen) och väntar på två till. Och en WeSC-jacka! Sen väntar jag på fem par skor (jo visst, ett par Adidas, ett par Nike, tre par converse) och en Nike windbreaker också, men den kommer inte förrän till sommaren. Sen är det ju skitmycket mer alltså. Ett par Dr Denim jeans, åtta miljarder t-shirts som jag vill ha (typ nya oversize WeSC-t-shirtsen), säkert en massa Insight, Motel, you name it. Jag älskar kläder och skor. Och även filmer och skivor och böcker. Jag är kanske materialist, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback