Måleri (Ninni)

Det är inte klokt vad jag har haft mycket tid över idag, nu när jag inte har nån gymnastik på måndagar.
Lyxigt!

Jag har kommit till den roliga delen av gästrumspysslet nu.
Snart dags att börja inreda!
Ikväll har jag målat möbler.



Hittade den här gulliga möbeln i farmors förråd. Den brukade stå i min fasters kammare i deras sommarstuga som för övrigt hette Karlinge. Nu får den stå i gästrummet i Karlsbo istället. Blir perfekt!


Men blå-grå kan den inte vara. Vit får den bli.


När jag väl var igång kunde jag lika gärna fortsätta måla...

Vill minnas att det har hänt förr.
När Malin och jag bodde i Sumpan gick hon till jobbet en morgon och allt var som vanligt.
När hon kom hem blev hon förskräckt.
Jag hade blåbetsat typ allt.
Till och med diskstället.
Jag brukar kalla den här tiden i mitt liv för min blåa period.
;-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilken gullig möbel, de kommer passa fint i gästrummet. kram

Postat av: malin

hi hi hi! Jag kommer verkligen ihåg din blå period! Jag fick verkligen hålla i min enda möbel, en vit bokhylla, den levde farligt!

2009-01-13 @ 09:12:35
Postat av: malin

hi hi hi! Jag kommer verkligen ihåg din blå period! Jag fick verkligen hålla i min enda möbel, en vit bokhylla, den levde farligt!

2009-01-13 @ 09:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback