Bara en kort inlägg (Anna)

För sen måste jag läsa min braiga bok! (Oh yes, I'm a nerd!)

Idag har det inte hänt så mycket men dagen har ju ändå gått i ett (som alltid). Det har varit jobb, gymnastik och jätteträning med Johanna. Jag slog henne i huvudet på boxen. Annars gick allt finfint. På gymnastiken med förresten, eftersom att alla vill  veta om den. De var jätteduktiga i båda grupperna.


Imorn är det styrelsemöte. Ja, och jobb innan och träning efter. Det är så mitt liv ser ut.


PS. Jag längtar til fredag. Dance and drinks ALL NIGHT LONG. (Ja tro fan att jag ska hitta nånstans att sova/nån som skjutsar hem.)


Kommentarer
Postat av: frida

wohooo! på fredag blir vi som 16 igen (för att citera dig). och du vet att min lägenhet finns till förfogande.

Postat av: Tania

:( tyvärr kan jag inte följa med. har cup på kvällen och jobbar 10-22 på lördagen...

men ni får la dansa åt mig med..

2009-01-27 @ 00:16:15
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anonym

Bara hitta nån kille ju!

2009-01-27 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback