Äntligen en bra modeblogg! (Ninni)

Jag är inget fan av modebloggar.
De är liksom inte min grej, helt enkelt.
Förutom en!
En!
Den här modebloggen måste bara läsas.
HÄR!
Kanske inte så mycket för kläderna som för att den är så knasigt rolig.
Nu är jag förvisso en aaaning partisk, men eftersom den följs av över tusen läsare om dagen kan jag ju inte vara helt fel ute här.

Idag skrattade jag högt bl.a. när jag läste om pipväskan och skorna med luktsula.
Ok, hästbilden var också ganska kul.
Ni måste läsa!
Det är inte ens köptvång!

Kommentarer
Postat av: morfar

Håller helt med dig - och jag är inte så partisk (bara lite).

Idén med hästen är lysande, och Anna bara SÅÅ rolig.

Hälsa alla berörda och familjen

2009-01-16 @ 23:49:53
Postat av: Anna

TACK så mycket. Jag hoppas att hästen och hans kusin vill fortsätta som modeller. Jag får muta dem med lite havre. Eller snickers, som är just de här hästarnas favoritgodis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback