Per "lägger om burken" (Ninni)

Hej och hallå!

Just nu opererar Per min kära dator som nästan dog förut.
Efter några kritiska timmar - då det så väldigt mörkt ut! - har vi nu fått lite hopp om att han ska klara sig.
Jag känner mig maktlös och försöker låta Per operera i fred. Men det är inte lätt.
Som tur är har jag ju min lillepluttdator men det är lite jobbig att skriva på. Ni får ursäkta vissa borttappade bokstäver helt enkelt.

Nu har anna och jag i alla fall bestämt att bli lite bättre på bloggfronten!
Bättre uppdatering utlovas.

Det har varit en fullspäckad vecka - men den har varit BRA!

I fredags var världens bästa kollegor här på middag.
Det blev väldigt mycket prat och kvälllen gick löjligt snabbt.
När vi ses hjälps vi åt med maten.
Det är lyx.
Den vi är hos står för varmrätten.
Jag hade fixat kyckling som blev helt ok.
Anna bjöd på kanongoda mozzarella- och parmaknyten till förrätt.
Emma hade gjort egen glass till efterrätt. Mums.
Åsa stod för snackset.


Åsa, ett ljus och Anna.


Jag och Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback