Untitled (Anna)

Imorse var det dags för dammsugningen. Jag tänkte jag skulle följa Jörgens råd litegrann och göra det till något roligt. Det gjorde jag!

Pelle är på nästan alla sätt den perfekta chefen, men han har ju en brist. Det är ju det här med mitt favoritband Blink 182 (nästan iallafall). Jag får inte lyssna på dem på jobbet för Pelle för han tycker att de är dåliga. Jag tycker deras musik är genialisk! :)

Men nu tänkte jag att jag kunde lyssna på dem när jag dammsög så jag tog min Ipod och mina lurar och satte på högsta volym. Till det sjöng jag med ohyggligt högt och falskt och dansade även till. När jag dammsög vid fönstret stod det helt plötsligt två killar där och knackade på rutan och skrattade när jag stod där och dansade och vevade med den slangfria handen i luften. Jag kände mig som hon i svampreklamen ungefär. Fast utan svamp då.

Dessutom så berättade Pelle när jag var klar att han varit där i ungefär en halvtimma. Den livekonserten han fick är ingen jag är avundssjuk på direkt. Hahaha.

Annars är det en lugn dag. Det får bli lite godis och Grey's anatomy snart. Hurra. Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Lotta

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback