Sista semesterdagen (Ninni)

Läste i min kalender att jag hade ett jobbmöte klockan 11 idag.
Varför jag nu hade skrivit så...
Mötet visade sig vara klockan 10.
De ringde efter en stund och frågade var jag höll hus.
Usch, vad retligt.
Jag avskyr att komma för sent till saker.
(Förutom när jag ska göra nåt med familjen. Då är jag alltid försenad. Vad beror det på?)

Nu ska här laddas för i eftermiddag är det gymnastikdags igen.
Som vanligt när det är lov ska vi till t1-hallen.
Igår var det bara nio gymnaster i ena gruppen på träningen men idag lär det bli betydligt fler.
Roligt!




Just nu är det kvinnlig backhoppning på tv.
Ja, tydligen har man kommit fram till att kvinnor inte alls blir sterila av att hoppa backhoppning.
Det är faktiskt inget skämt.
Förr sa en massa gubbar så för att hålla kvinnorna borta från backarna i Holmenkollen.

Nu är det dags för lunch.
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback