Bullfest bullfest hela dan! (Ninni)

Det är det i Karlsbo.
Kom förbi om ni blir sugna!
Väntar just nu på att degen ska jäsa till sig.

Vad dagarna går snabbt när det är lov.
I förmiddags läste jag mest.
Läser en så sjukt ruggig bok.
Box 21.
Det är en kriminalroman med ovanligt osympatiska karaktärer som handlar om trafficking.
Vet inte om jag egentligen gillar boken.
Den är skriven med så konstig meningsbyggnad och jag kommer på mig själv med att läsa samma mening flera gånger.
Men den är spännande och jätteläskig så jag planerar att läsa ut den ikväll.



Sen har jag varit i stan och shoppat.
Ragge fick följa med en stund, men sen åt han gul snö och då fick han sitta och skämmas i bilen istället.
Snusk-ragge.
Besök hos Anna (Gulletussan) och Frida (Görel) på Sportif hanns så klart med.
De planerade lördagens utgång. Ja, vi ska tydligen gå ut då.

Tillbaka till bulldegen.
Jag återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har hört den på ljudbok. Jätteläskig! Hoppas du har ett fint sportlov! kram L

Postat av: Ninni

Tack! Det har dock inte blivit så mycket sportande än. Om man bortser från tv-sport... Vad bra det funkar med nya bloggen! Kram.

2009-02-18 @ 10:02:37
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback