Hej hej Monika (Ninni)

Nu är jag tillbaka i matchen igen.
För den här månaden.

Per är på väg hem från stockholm där Calles 30-årsdag har firats med ett fallskärmshopp och strax ska vi till föräldrarna Kellander för att äta middag.

Sen borde jag försöka hinna med en sväng till Ikano också. Jag behöver nämligen  införskaffa en "body, gärna av stringmodell". Ni förstår, jag fick världens roligaste brev i veckan... Brevet var från världens bästa kollegor och innehöll en packlista (t.ex. 10 m snöre, rosa gummihandskar, mjuk pensel, den lilla svarta, mm..) samt direktiv inför morgondagen. Det ska bli FRUHIPPA! Tjohoo vad skoj det ska bli!! Lite, lite nervös är jag kanske... Men kul det vet jag att det kommer att bli!

På tal om fruhippa har jag lagt in bilder från min möhippa på fejan. Nu när jag ändå sitter här och väntar på Per så kan jag ju faktiskt lägga upp dem här också. Ett litet ögonblick, bara...

P.s Glöm inte att heja på Lotta i SM idag. Det gör man bäst via webb-tv
här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pyjamas kan också vara bra att packa...(valfri sort;-)

2009-08-02 @ 19:27:40
Postat av: Anonym

Och snorkel, ev. även grodfötter.

2009-08-02 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback