VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR! (ANNA)

Jag har nya skor. Ett par Adidas ZX 700. Underbar modell. De är de snyggaste skor jag nånsin sett. Jag är så lycklig. Jag ska sova med dem i natt. Sen ska jag gifta mig med dem. Och älska dem föralltid.

De måste dock även ses live. För färgerna stämmer inte riktigt överens på korten med hur de ser ut på riktigt. De är bubbelgumsrosa och lila som min adidasjacka ungefär.


 

Med blixten på blev färgen rikitgt missvisande!

(Det mörka är ju lila egentligen!)

De är så snygga. Och ihop med min Insight t-shirt med texten check your self i olika färger har jag varit riktigt snyggt klädd idag.

På Julias fest imorrn ska jag självklart ha mina nya skor. Till det blir det nog en gul Paul FRank t-shirt som det står med glittriga pastellfärgade bokstäver So cute I could just vomit. Och så kanske mina svart Elvine-chinos.

Jag har så mycket kläder alltså. Det är så konstigt att jag ändå inte har nåt att sätta på mig på mornarna.





Ikväll har jag sett ett avsnitt Morden i Midsomer och ätit hemgjorda negerbollar till. Vilken lycka. En lugn härlig fredagskväll med Tomin och Pumba, och imorn blir det fest. På söndag ska vi fira pappa. Handbollen drar igång också. Fin helg. I fina skor.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, en sån Paul Frank tröja skulle jag också vilja ha. Underbart!

Postat av: Tania

jättefina skor!!!



ps. är det inte lite 95 att säga negerbollar? :)

2008-09-28 @ 12:56:18
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback