Den där Jonas vet minsann hur man festar loss! (Ninni)

Femton fjuttiga kort.
Fler blev det tydligen inte i helgen.
Och det konstigaste av allt är att jag själv är med på de flesta.
Jag tar tydligen inte mitt jobb som bloggfotograf på så särskilt stort allvar.

Igår kväll var vi som sagt på fest.
Vi började med pastamiddag hemma hos Jonas.


Jonas och jag.


Hanna var vacker som en solig sommardag i skärgården. Synd att hon envisades med de där röda linserna bara...


Daniella fixade det sista på Lisas present. Martin hjälpte till med det viktigaste. Att hålla fingret på knuten.


Här är jag igen. Jag är väldigt nöjd över min fina svarta topp som Hanna hittade till mig.

Festen var en riktig höjdare! Lisa och Peter hade piffat till en kontorslokal och alla trivdes och hade skoj.
Man kunde: prata, dricka drinkar, äta snacks, dansa (variationerna var många. En del dansade själva, en del dansade bugg eller annan styrdans, och en del sittdansade.), kramas, sjunga singstar, skratta (somliga grät en skvätt också), kopiera kroppsdelar i kopiatorn, bli utelåsta på taket och lite annat. 
En helt vanlig fest helt enkelt.


Robin och Hanna.


Jag lånade någons glasögon.


Någon, någon annan, Lisa och Hanna. (Av mängden fönster på bilden kan man gissa att fotografen har druckit en drink eller tre.)


Martin och Daniella.


Niklas och Hanna sjöng och visslade. Alla andra lyssnade imponerat.


Martin och Hanna.


Alla var så klart sång stjärnor!

Vilken toppenkväll!!!
Idag var vi en aning bleka om nosen...




Och imorgon är det måndag.
Det här blir nog den mest intensiva veckan på länge.
Fattar knappt hur jag ska hinna med allt.
Men på nåt sätt ordnar sig ju alltid sånt ändå.
:-)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag var i alla fall inte speciellt ensam om att festa loss! :)

2008-10-05 @ 23:02:33
Postat av: Hanna

...förstår inte vad Jonas menar med det. Eller hur Ninni. Två mot en?

2008-10-07 @ 09:08:08
Postat av: Ninni

Ja! Vi gaddar ihop oss!!!

;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback