Pers praktfylla (Anna)

Igår var det lördag och lön. Det firades självklart med utgång. Först var det jag och Frida. Vi tittade på dansbandskampen. Det var skitdåligt ni! Varför plågade vi oss igenom det under 1,5 h? Jag vet inte. Men efter det blev det sing-a-long, och det kändes som ett BRA program. Då förstår ni hur illa det andra var.

Sen vid elva gick vi ner till stan. Där mötte Per upp oss. Han skulle också ut. Med oss. Hans vänner hade redan åkt hem. Vi tog varsin öl/vin som vi konstigt nog hade med oss i väskan i värmen på Sportif innan vi gick ut.


Per slängde Frida i pappaerskorgen. Skit-Frida.


Sen dansade Per. Jag valde att publicera detta suddiga kort, dels för Pers skull, men också för er, för på de andra ser man mycket skinkor och lite pung. Men här ser ni vad fint han dansade.

Sen gick vi till Platens. Där hade Per en ny dansuppvisning.


Per ville inte dansa på golvet som alla andra. Han villa dansa på sofforna och på häng-golvet. Gärna mot staketet.


Per kunde inte hålla byxorna på här heller. Tjejerna blev som galna.


Som han showade! Frida och jag skrattade ur näsan!


Sen moonade han för grannarna. Jag undrar varför de inte ville släppa in honom igen efter vi hade vart på Platå. För övrigt lekte jag och Per att vi kom från Corren, för att få gå in på Platå. Det var ju sån kö. Så jag gav Per min kamera, och låtsades själv leta efter mitt block i väskan och sa bara: "2 personer, Corren". Insläppskillen (ja, han hade håret bakåt och petiga skor) blev lite svettig över att de hade missat skriva upp oss, men släppte in oss direkt! Jag hoppas inte att Corren tar illa upp. Men den räddade oss från en halvtimme kö.

Jag har ytterligare ungefär 30 kort på Per när han dansar, men jag tycker vi har sett nog nu. Roligt var det iallafall. Maken till praktfylla har jag inte sett sen Sundsvall brann. Vill ni har mer kort, kan jag mejla dem till er.

Sen gick vi hem. Men Per hade vi tappat bort vid det laget. Men jag har hört att han är hemma i säkert förvar nu. Men hur är det mad hans jacka?

Kommentarer
Postat av: Cici

Han är 30år. Roligt och lite äckligt inlägg.

2008-10-26 @ 21:24:42
Postat av: Hanna

Ninni! Vi kanske borde ha gått av i Linkan båda två. Om inte annat för att hålla i ordning på Per. Det är dock aldrig för sent att ha kul tycker jag! Det borde man ha oftare. Annars får man skylla sig själv! Anna keep on!!!

2008-10-26 @ 21:42:38
Postat av: Tania

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha



mycket skojigt.

Postat av: Sarah

Haha, är Per stolt över dessa bilder? Eller frågan är, är han ens medveten om att de publicerats?

2008-10-26 @ 21:59:17
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Linda

Förstår att du är stolt över Per, Ninni:)

Hoppas han inte mår allt för dåligt idag.

2008-10-26 @ 22:24:27
Postat av: Jonas

Ha ha, synd jag inte är i Linkan lite oftare!



Anna, undra om du lägger ut bilderna på Per för att cencurera bilderna på dig!? :)

2008-10-26 @ 22:35:39
Postat av: Per

En helt galen men festligt kul kväll.

Ska annonsera nästa gång vi tänker dansa loss.

Man kan säga att jag inte gått på ful fart idag.

2008-10-26 @ 22:44:41
Postat av: Ninni

Han har inte gått på full fart heller...



Kul att ni alla roas av detta, själv skäms jag nämligen lite.. Men lite roligt måste han ju få ha också, stackars Per. (Och Jonas. Undar om du inte har en poäng där...)

2008-10-26 @ 22:54:13
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tänk att ens rätta jag alltid kommer fram när man blir lite onykter ;) Per som annars är ganska bra på att försvinna när kameran kommer fram...



Tack Anna och framförallt Per för ett MYCKET underhållande inlägg.



ps. har svårt att sluta skratta ds.

2008-10-26 @ 23:02:12
URL: http://charlotteesping.blogg.se/
Postat av: Anonym

My eyes! My eyyyyes!!!!!

2008-10-28 @ 20:01:20
Postat av: A J

Moonade för grannarna, hm. Han kanske inte vill ha Corren hemburen till dörren längre???? Vore intressant att se de andra korten, kanske kan man skicka in dem till avelskalendern (intern skämt).

2008-10-30 @ 15:14:59
Postat av: A J

Moonade för grannarna, hm. Han kanske inte vill ha Corren hemburen till dörren längre???? Vore intressant att se de andra korten också, kanske kan man sända in dem till avelskalendern(intern skämt).

2008-10-30 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback