On the Radio-o-oo (Ninni)

Vilken dag!
Puh..

Radiosändningen i eftermiddags gick bra, tycker jag.
Killarna och tjejen som sände live var supercoola.
Lite lagom pirriga var de innan så klart - men när vi väl var igång så var de väldigt proffsiga.
Ljudkvalitén på inspleningarna var väl inte den bästa, men det visste vi ju innan.
Det ska bli skoj att lyssna på sändningen imorgon och höra hur det lät.

Nu är jag nyss hemkommen från Se-upp-projektets avslutningsmiddag. Jag, ytterligare några lärare och 12 ungdomar har haft skoj, blivit bjudna på god middag och försökt avslöja en magiker. Det sistnämnda utan större framgång...

Hela den här radiogrejen har varit enormt tidskrävande men väldigt, väldigt kul.
Och när man ser hur tjejerna och killarna växer av uppdraget och hur stolta de blir över vad de åstadkommit - då är det värt allt slit.

Nä. Jag tror vi tar en låt på det.
Vem kan passa bättre än mitt favoritstädsällskap Regina?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Cred till dig Kristin, utan ditt engegemang hade det aldrig gått så bra (som det nu gick!)

Snyggt jobbat tjejen! Belöning efter allt slit blir på fredag;-)

2008-10-23 @ 19:14:16
Postat av: Åsa

Cred till dig Kristin, utan ditt engegemang hade det aldrig gått så bra (som det nu gick!)

Snyggt jobbat tjejen! Belöning efter allt slit blir på fredag;-) Kram

2008-10-23 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback