Snart är det Grey's Anatomy (Anna)

Tjena.

Nu är jag ganska frisk. Jag har bara huvudvärk i mina bihålor hela tiden.

Ikväll har jag hjälpt farmor med hennes nya teve. Hon har nog läckrast teve av alla tanterna nu.

Annars har jag tvättat idag. Min granne skrattade åt mig när jag berättade att jag äntligen hade hittat tvättstugan (efter tre månader). Det är härligt med så mycket rena kläder!

Jag har försökt rocka rockring idag. Jag klarade en minut.

Jag har också varit ute och gått med både Timon och Pumba.

Nu ska jag åka he till mig och se på teve. Jag har pratat med bredbandsbolaget så jag hoppas på internet snart!!!

Hej (ja det blev tråkigt, jag vet....)

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du har nog vad som kallas (bih)ålahuvudvärk.

Det är ett jävla skit, krya på dig!

2008-05-28 @ 21:35:12
Postat av: arvid

OK, Pelle, de satte ribban. Kul med en Catwalk, idag.

2008-05-28 @ 23:02:38
Postat av: Anna

Hahaha Pelle. Där fick du verkligen till det. Det är så jag blir lite förbannad att jag inte kom på det själv....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback