Hos familjen Möller-Larsson (Ninni)

Idag har Anna, Per, Berta, Alle och jag varit hos Adrina på eftermiddagsfika.

Mamma Cici berättade ingående om hur det är att föda barn och det lutar nog åt att samtliga i sällskapet adopterar. Näevars, men vi har fått den osminkade sanningen och den känns inte särskilt lockande. Och vi har lärt oss mycket nytt om hur kvinnokroppen fungerar!

174189-1856
Samtliga beskådar underverket.

174189-1855
Lilla, lilla Adrina ca 2,5 kg. Eller som Per säger - en fjärdedels Ragge.

Av bokklubben fick Adrina sin första bok - Tummen.
Av hela tjejgänget fick hon ett babygym och en skallra.

Anna agerar testpilot.
Full fart! Nu kör vi!

174189-1854
Babygym får fem av fem toasters. Kanonkul!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa vidare i Midvinterblod. Efter lite av en svacka tycker jag att den har tagit sig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback