Hästblogg 3 (Ninni)

Hanna hoppade lektion tidigare ikväll. Ragge och jag tog en tur dit för se hur det såg ut.

174189-1962
Nja.. Först såg det lite oroväckande ut. Nina hade tagit fram regnbågarna och Pirre tyckte att de var lite läskiga.

174189-1961
Där så! Sen var det inga problem alls! Pirre hoppade som om han aldrig hade gjort något annat.

174189-1963
Kombinationer? Inga problem för Pirre-pirat.

174189-1965
Ett stiligt ekipage.

174189-1966
Pirre den gudomlige tog på sig glorian och fick en välförtjänt puss av Hanna.

174189-1964
Ragge var nöjd för han fick sitta i Håkans knä. Jane sa att det var bra att Ragge höll sig där för att hon tycker bättre om hästar. Jag tror att det kan bli lite tungt.

Jag kunde efter hopplektionen konstatera att det såg mycket bra ut.
Heja Hanna!

Sen begav vi oss hemåt, Ragge och jag. Det var en jättevacker kväll så kameran åkte fram flera gånger.

   

När vi kom fram till motorvägsbron var Ragge så trött att han blev lite självmordsbenägen.
174189-1969
Ragge - när han överväger andra alternativ än att tvingas promenera resten av vägen hem.

Med lite lock och pock kom vi till sist hem.

Imorgon blir det ingen hästblogg.
Jag lovar!
Tror jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback