Attention bokcirkelns medlemmar (Ninni)

Så här är det.

Fick idag veta att vi ska jobba länge måndagen den 9 juni. Alltså Ålands självständighetsdag tillika dagen för vårt nästa möte.

Jag är hemma först omkring 18.30 och därför vill jag att ni väljer mellan följande två alternativ:
1) Vi byter dag. Förslagsvis till Tongas nationaldag - ons den 4 juni, eller till Marie Serneholts födelsedag - ons den 11 juni.
2) Vi kör ändå. Gästerna får då räkna med att värdinnan inte bjuder på trerätters, utan istället svänger ihop något snabbt. Typ pasta. Ni får också ha överseende med att den planerade desserten till Ålands ära blir lite mindre grandios.

Diskussionen sker i kommentarsfältet.
Självklart går det bra att föreslå andra högtidsdagar att fira bokcirkel på.


Kommentarer
Postat av: Cici

Jag (och Adrina) kan när som helst och vi faller för det demokratiska grupptrycket.

2008-05-26 @ 21:51:33
Postat av: Helena

Jag röstar på alternativ numero 2, jag tänker fira de andra högtidsdagarna på jobbet. Vi har förberett Maries födelsedag länge.

2008-05-26 @ 23:53:30
Postat av: Hanna

Jag röstar också för alt 2 - den 11 juni!

2008-05-27 @ 08:14:50
Postat av: frida

men helena menade väl alt 2 som i att vi kör ändå... för mig är det lugnt närsom, ni vet att jag är lika lös och ledig alla dagar.

Postat av: Helena

Ja, jag menade vi kör ändå, med mat eller utan.

2008-05-27 @ 19:22:18
Postat av: Ninni

Ja men då kör vi på det, tycker jag. Anna får försöka skjuta lite på sin mattid och ni får nöja er med vad som bjuds.
;-)
Och som vanligt. Har man inte läst ut boken får man ingen mat!

2008-05-27 @ 23:25:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Hanna

he he he nu har även jag läst hela texten....

2008-05-27 @ 23:59:40
Postat av: Anna

Då äter jag innan och tränar sen och kommer lite efter åtta men det gör ju inget om ni ändå ska äta först!

2008-05-28 @ 20:40:44
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Helena

Då är det väl kanske bäst att börja läsa boken då antar jag..

2008-05-28 @ 21:58:01
Postat av: Julia

Hej!

Jag är inte snabbast i stan på å svara kan man väl lugnt påstå. Dessutom har min nya mobil inte dykt upp än så jag är nästintill onåbar. Av inläggen att dömma blir det den 9 vid 20-tiden vilket passar mig utmärkt.



Kram allesammans

2008-06-04 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback