Och efter frukosten: shopping (Anna)

Efter frukosten åkte jag, Ninni och tveksamt nyktra Hanna till IKEA. Ja, eller rättare sagt först till Nordik, sen till Rum och Interiör och sen till IKANO, där vi gick till H&M. Vilken shoppingrunda va?

Vi hade roligast inne på Nordik, där jag och Ninni ställde alla äggklockor på 45 minuter. Synd att vi inte var där när det ringde sen, det tror jag hade varit roligt.

Ninni klädde också ut sig lite:

174189-1563

Annars hände det inget onormalt. Men det var roligt.

Jag handlade 5 par strumpor, 2 par knästrumpor, 2 bh:ar och en under-t-shirt. Kul va?



Nu ska jag läsa bok, sen är det trampolin. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hej, ledsen att jag inte kom sen. Jag blev lite
för upptagen med morgondagens "projekt". Ingen av er som har ett par "balhandskar" svarta? Det enda som saknas min outfit inför imorgon ;)
Hoppas trampolinhoppningen gick bra! kram Lotta

Postat av: Linda

Kom igen anna, blogga!! säljer ni såna där handtag till petflaskor som man kan vattna med? har ni rosa i sånafall? dom har bara vita o gröna på designtorget och det vill jag inte ha...=)

2008-03-04 @ 21:26:22
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, vi har massor färger Linda. Kom bara in!

2008-03-04 @ 22:47:08
Postat av: Linda

Härligt!! Jag kommer!

2008-03-05 @ 12:54:41
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback